ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۶)

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ انصارالزهرا

من مثل تو و تو مثل من چشم به راه
ما چشم به راه مردی از کوچه ماه
بگذار دوباره جمعه را صرف کنیم:
ندبه، گریه، عهد، فرج... باز گناه!
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۲ مسعودسوری

سلام
الهی ای فلک هرگز نگردی /اگر دور سر حیدر نگردی
الهی ای نفس بی حب زهرا اگررفتی به سینه برنگردی
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۳ مسعودسوری
سلام
الهی ای فلک هرگز نگردی /اگر دور سر حیدر نگردی
الهی ای نفس بی حب زهرا /اگررفتی به سینه برنگردی
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۳ دوستداران کربلایی حسین عینی فرد

سلام علیکم :

با پست ویژه سالگرد یک ساله شدن

وبلاگ دوستداران کربلایی حسین عینی فرد بروز و

منتظر حضور گرم شما هستیم.

هو یا علی مدد

سلام
خدا قوت

خدایا من دلم قرصه کسی غیر از تو با من نیست
خیالت از زمین راحت ...
خدایا وقت برگشتن یه کم با من مدارا کن
شنیدم گرم آغوشت اگه میشه منم جا کن

التماس دعا
یا زهرا
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۴ مجنون الطلاییه

شهادت لاله ها را چیدنی کرد
به چشم دل خدا را دیدنی کرد
ببوس ای خواهرم قبر برادر
شهادت سنگ را بوسیدنی کرد...

سلام...بالاخره بروز کردم
منتظرم
التماس دعا
یا حسین(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.