ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی
عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۶)

۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۷ آرش پیمان

سلام عزیز صمیمی و آدینه شبتون خوش و مهتابی...

...
بهروز یاسمی

گر چه در دورترین شهر جهان محبوسم
از همین دور ولی روی تو را می بوسم

گر چه در سبزترین باغ ولی خاموشم
گر چه در بازترین دشت ولی محبوسم

خلوت ساکت یک جوی حقیرم بی تو
با تو گسترده گی پهنه اقیانوسم

ای به راهت لب هر پنجره یک جفت نگاه
من چرا این قدر از آمدنت مایوسم؟
***
این غزل حامل پیغام خصوصی من است
مهربان باشی با قاصدک مخصوصم !

گر چه تکرار نباید بکنم قافیه را
به خصوص آن غلط فاحش نامحسوسم-

بار دیگر می گویم تا یادت نرود
مهربان باشی با قاصدک مخصوصم!
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۸ سیدحسن نبی زاده

دانشگاه نقطه ی اساسی درهر جامعه وکشوری است. اگر دانشگاه اصلاح بشود.آینده ی آن جامعه اصلاح خواهد شد. (امام خامنه ای)
منتظر حضور گرمتان هستم

زندگی چیست ؟
اگر خنده است چرا گریه میکنیم ؟
اگر گریه است چرا خنده میکنیم ؟
اگر مر گ است چرا زندگی می کنیم ؟
اگر زندگی است چرا می میریم ؟
اگر عشق است چرا به آن نمی رسیم ؟
اگر عشق نیست چرا عاشقیم ؟

دکتر علی شریعتی

سلام بزرگوار

سپاس از شما بخاطر همراهی با کربلایی110



مرزی برای دیدارهای خانوادگی


در این جا دو بحث کلّى مطرح مى ‏شود :
یکى این که این رابطه با چه کسانى برقرار مى‏ شود ؟
و دیگر ، این که این رابطه به چه شکلى انجام مى ‏شود ؟

منتظر نظرات خوبتان در خصوص موضوع فوق هستم

موفق وکربلایی باشید
۲۰ آذر ۹۲ ، ۱۷:۲۹ بانـــــوی یاس

تاج از فرق فلک برداشتن

جاودان آن تاج بر سر داشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت ها و ناز

شب بتی چون ماه دربر داشتن

صبح، از بام جهان چون آفتاب

روی گیتی را منور داشتن

شامگه ، چون ماه رویا آفرین

ناز بر افلاک و اختر داشتن

چون صبا در مزرع سبز فلک

بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمان یافتن

شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن

ملک هستی را مسخر داشتن

بر تو ارزانی که ما را خوشتر است

لذت یک لحظه مادر داشتن

منتظر حضور سبزتون هستم

سلام علیکم
امام هادی (ع) فرمودند: اگر همه مردم مسیری را انتخاب کنند و در آن گام نهند ، من به راه کسی که تنها خدا را خالصانه می پرستد خواهم رفت.

یکی از دلاورمردان حزب الله لبنان خواستیم به ما نصیحتی بکند که برای ما سودمند باشد، ایشان هم نصیحتی کردند: ما شدیدا به دعای شما نیازمندیم که برایمان گرانبهاتر از اموال و اسلحه است، دعاهای شما، پشت سر ما هم زاد و سلاحمان است در غربت این نبرد، و من از شما می‌خواهم که بچه‌ها خردسال و مادران و زنان کهنسال برای ما دعا کنند، چرا که دعاهای آنان به اذن خدا، اجابت می‌شود.

همچنین به تمامی برادران جنبش‌های اسلامی و دیگران نصیحت می‌کنم که روابط خودشان را با طبقات مختلف مردم، که در میان آنان زندگی می‌کنند تقویت نمایند، و آنان باید بسان آبی باشند که خداوند آن را مایه حیات هر چیزی قرار داده، در حالی که نه رنگ و نه بو و نه طعم دارد و اگر از آن نوشیدی یا در آن غوطه ور شدی، مشکلی را برای تو ایجاد نکند، بلکه بر عکس تشنگی‌ات را رفع و عطشت را سیراب کند و به محض دیدن آب نزدیک شدن به او، آرامش اعصاب و انبساط روان برایت حاصل شود:"و جعلنا من الماء کی شی حی" سوره انبیا آیه 30

امیدوارم در مسیر زندگی هرگز خدا را فراموش نکنیم که خداوند متعال همه جا هست ، خداوند متعال در همه امور زندگی شما را یاری کند، از حضور نورانی شما تشکر و قدردانی می کنم، محتاج دعای جمله خوبانم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.