ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی


قطعه شعری از شاعر اهل بیت محمدفردوسی که با تغییر کوچک

تقدیم به عاشقان امام خامنه ای میشه


ما شیعه زاده ایم و هوادار رهبریم                   تا آخرین نفَس همگی یار رهبریم

عمّار یاسر، اَصبغ و سلمان و مالکیم                 حُجر و کمیل و میثم تمّار رهبریم

با یک اشاره اش سر و جان را فدا کنیم              شکر خدا که گرمی بازار رهبریم

حتّی به قدر یک نفس به کسی دل نمی دهیم

ما جز به سید علی به هیچ کسی دل نمی دهیم

فصل بصیرت است و به دنبال رهبریم                       در اوج فتنه نوکر بیدار رهبریم

یا مرتضی علی و یا صاحب الزمان                     اذکار ماست بس که گرفتار رهبریم

طبق «فمَن یَمُت یَرَنی» در زمان مرگ ...          ... ما محو دیدن گُل رخسار رهبریم

هر دلبری که دلبر ایران نمی شود

هر رهبری که رهبر ایران نمی شود



عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۱۰)


سلام

عیدتان مبارک

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند ..... ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

با سلام و عرض ادب :
ما هم چنان "شـــــــیــــعـــــــه" هستیم

ایستاده ایم تا انتهای تاریخ ومنتظر یم

منتظر منتقم زهرائیم

شیعه یعنی ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم

شیعه یعنی " الا که راز خدایی، خدا کند که بیایی"
______✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿

مژده ای دل که شب نیمه شعبان آمد _________✿✿
بر تن مرده و بی جان جهان جان آمد _________✿✿
بانگ تکبیر نگردرهمه عالم بر پاست _________✿✿
همه گویند مگر جلوه یزدان آمد _________✿✿
اززمین نوربه بالا رود امشب زیرا _________✿✿
نور خورشید امامت همه تابان آمد _________✿✿
قائم آل محمد (عج)گل گلزار رسول _________✿✿
حجه بن الحسن (عج)آن مظهر ایمان آمد _________✿✿
_________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿ _________✿✿


میلاد حضرت مهدی ,(عج) بر شما همکار عزیزم مبارک. در پناه خدا موفق و پیروز و سلامت باشید.

ای منتظران گنج نهان می آید / آرامش جان عاشقان می آید
بر بام سحر طلایه داران ظهور / گفتند که صاحب الزمان می آید . . .
میلاد آقا امام زمان بر همگان مبارک

سلام ممنون ار حضورسبزتون دروبلاگ تنهای تنها
التماس دعا*

من عاشق آن رهبر فرزانه خویشم/من عاشق آن دلبر دلداه خویشم/دلکنده ام از این دنیا لیکن/دلبسته ی آن یار خراسانی خویشم
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۸ آسید جواد ذاکر .: مجذوب الحسین (ع) :.

صدای پای یار مهربان از ره می آید / سر اومد غصه ی هجران یار آن مه می آید

خدا داند که من جـز آن صنم یـاری ندارم / به غیر از انتظار وصل او کــــاری ندارم

خوش آن روزی که آن رخسار زیبا را ببینم / زفردوس نگاه دل فـریبش گل بچینم

میگن یک خـال زیبا بر رخ آن نــازنینه / کی آید چشم من آن خــال زیبـا را ببینه

سر اومد عمر من ، آن دلبر رعنا نیومد / دل مجنون زغم ، ویران شدُ لیلا نیومد

دل من هر نفس در عشق او جان میسپارد / مپندارد کسی، لیلای من مجنون ندارد


میلاد مسعود و سراسر نور و برکت منجی عالم بشریت ، آخرین ذخیره ی هستی و گل بوستان محمدی، حضرت بقیه الله الاعظم اباصالح المهدی عجل الله و تعالی فرجه الشریف را خدمت شما دوست عزیزم و خدمت خانواده محترمتان تبریک عرض مینمایم.

عیدتان مبارک ...
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۸ خسرو زارعی

سلام
ممنون از حضورتون ...
امام على (علیه السلام):
أقْبَحُ الْغَدْرِ إذاعَةُ السِّرِّ.
زشت‌ترین خیانت، فاش کردن راز است
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ طلبه کوچولو

سلام برادر .
فدای سید علی..
موفق باشید.
یاعلی....

سلام برادر ولائی
اعیاد گذشته مبارک
اجر شما با آقا امام زمان(عج)
از حضور شما ممنونم
محمود-مشهد مقدس
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۹ تربت خاکی شلمچه
سلام. عالی بود.
التماس دعا فرج و شهادت.
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۶:۰۰ تربت خاکی شلمچه
دل تنگم معبری می خواهد از این دنیای مادی و ماشینی مدرن به سوی دیار عاشقی...
می خواهم از خاکریز نفس و هوس بگذرم و به آشنای آسمانها برسم
شلمچه!نمیدانم بی بی زهرا(س)چه راز و سری با تو داشت که تا نامش را در کنار تو می آورم عطر یاس خاطراتم را کبود میکند!
فریاد زنده بودن حاج احمد متوسلیان سکوت شب های دو کوهه را درهم می شکند و من در انتظار آن مرد بی نظیر،بی تاب تر می شوم...
حاج احمد ای قاموس عشق در تابلوی زندگیم،من تشنه ام در این سراب عمر از چه آرام گرفته ای که بی تاب تر از دیروزم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.