ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی


عمری است که در سوز غم فاطمه هستی          دلسوخته ی عمر کم فاطمه هستی

من مطمئنم روز ظهورت اول                           در فکر بنای حرم فاطمه هستی

@@@

چرا شب مانده و فردا نمی شه؟                     گره از کار دنیا وا نمیشه

زمین و آسمونو گشتم؛ اما                       کسی چون یوسف زهرا(س) نمی شه!


جهت مشاهده ادامه اشعار به ادامه مطلب مراجعه نمایید







زهرا محدّثی خراسانی

 

بر آمدنت جهان تفأل زده است

خورشید دوباره بر زمین پل زده است

برخیز و بیا که در قدومت، حتّی

پاییز به گیسوی خودش گل زده است

×××

صادق جعفری

 

مشهورترین دعای ما یا مهدیست

فرمانده و مقتدای ما یا مهدیست

اینجا همگی به نام او می‌گذرند

اسم شب کوچه‌های ما یا مهدیست 

×××

غلام رضا فاتحی

 

یک منتقم از طواف حج می آید

با اسب، و ذوالفقار کج می آید

 آمین  خدا  برای  اللهم

عجل ولیک الفرج می آید

×××

مهدی صفی یاری

 

از عـصـر قـدیم با تو عهدی دارم

وز نام شما به کام شهدی دارم

ایــام ولادتــت امـــام حـــاضـــر

بـر لب شب و روز ذکر مهدی(عج)دارم

***

عمری است که در سوز غم فاطمه هستی

دلسوخته ی عمر کم فاطمه هستی

من مطمئنم روز ظهورت اول

در فکر بنای حرم فاطمه هستی

×××

پروانه عزیزی فرد

 

شمیم شال سبزت این حوالی ست

کنار هفته های احتمالی ست

تمامش کن بیا آقای ندبه

غروب جمعه ها جای تو خالی است

×××

روح الله گایینی

 

زهجر تو شدم حیران ونالان

شبیه مرغ پر بسته به زندان

ندارم طاقت هجران ودوری

شده پر چوب خط جمعه هامان

×××

روح الله گایینی

 

دلم در سینه مالامال درد است

ز هجر روی تو دلگیر و سرد است

 تمام جمعه ها یابن الحسن گوست

دلم در انتظار رادمرد است

×××

صادق جعفری ـ سیستان و بلوچستان

 

نکردی آشکارا خلوتت را

دوباره من غریبم قربتت را

خدا امروز هم در دفتر عشق

موجه کرد گویا غیبتت را

×××

سیدحبیب نظاری

 

شروع قصه با برگشتن تو

کجا ما وکجا برگشتن تو؟

ولی نه،مانده از چشم انتظاری

فقط یک ندبه تا برگشتن تو

***

به مهر این و آن عادت ندارم

به حرف دیگران عادت ندارم

به سایه سار امنی در شب زخم

به غیر جمکران عادت ندارم

***

تمام عمر بی لبخند؟... سخت است

به لبخند خودت سوگند، سخت است

برای دیدنت تا جمعه ی بعد

تحمل می کنم هر چند، سخت است

***

تو که درد آشنای اهل دردی

تو که دست کسی را رد نکردی

بگو حالا که دلهامان شکسته ست

دلت می آید آیا بر نگردی؟

***

دل ما شد کویر تفته؟ برگرد

خدا را! ای بهار رفته برگرد

تمام جمعه ها را صبر کردیم

اقلا جمعه ی این هفته برگرد

***

شکفتن، آرزو، لبخند، جمعه

جهان را گرچه آکندند، جمعه

گذشت و باز هم باران نبارید

تحمل تا به کی، تا چند جمعه؟

***

دلی سبز و تناور داشت گلدان

نگاهی خیره بر در داشت گلدان

دو رکعت ندبه خواند و منتظر شد

نباریدی ترک برداشت گ ل د ا ن

***

دلم می خواست باران بیشتر بود

حضور تو، حضوری مستمر بود

میان جمله ی «آن مرد آمد»

برای تو ضمیری مستتر بود

***

 دلم هر چند بی نام و نشان است

دچار گریه های بی امان است

دلم دلتنگ باران است امشب

سرش بر شانه های جمکران است

***

دوباره دیر شد، باران نبارید

دلم تبخیر شد، باران نبارید

به چشم آسمان ها خیره ماندم

نگاهم پیر شد، باران نبارید

×××

خلیل ذکاوت

 

بیا باران براى ما بیاور

بهاران را به این صحرا بیاور

عطش داریم، تا کى قطره قطره؟

بیا و با خودت دریا بیاور

***

از این بن بست تنگ من منى ها

ببر ما را به دشت روشنى ها

به قرآن، بى تو احساسى غریبیم

در این دنیاى آدم آهنى ها

×××

عبدالرحیم سعیدی راد

 

چرا شب مانده و فردا نمی شه؟

گره از کار دنیا وا نمیشه

زمین و آسمونو گشتم؛ اما

کسی چون یوسف زهرا(س) نمی شه!

***

سحر شد یار بی‌ همتا نیامد

یگانه‌ منجی‌ دل ها نیامد

نهاد آدینه‌ را موعود دیدار

هزار آدینه‌ رفت‌ امّا نیامد

***

تو را امواج دریا می شناسند

تو را شن های صحرا می شناسند

تو را ای منجی دل های عالم

تمام کهکشان ها می شناسند







عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.