ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی


ای باده کشان سبو لبالب بزنید                 می از خم پر فروغ مذهب بزنید

ای منتظران امامتان آمده است                ناز قدومش یک کف مرتب بزنید

@@@

گذرم باز در خانه ارباب افتاد                      به دلم نغمه و شوری دگر افتاد

دیدم از هر طرفی ذکر مهدی می آید           باز هم مثل همیشه دهنم آب افتاد

@@@

ساقی از باده وضو می گیرد                         پیش چشم تو سبو می گیرد

امشب ای آینه روی خدا                         ماه از شرم نگاه تو رو می گیرد

@@@

این پسر شیر حیدر کرار است             این غنچه ولی غنچه این گلزار است

فرقی نبود مهدی را با حیدر                                مشت نمونه خروار است

@@@

عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۱۳)

۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ انصارالزهرا

باران می بارد...

چشم هایم را می بندم و سعی می کنم لبخند خدا را مجسم کنم

شاید لبخند کویر وقتی تشنه می شوند یا لبخند گل ها وقتی سیراب می شوند،

ترنمی از لبخند خدا باشد...

خدایا از لبخند کویر و گل ها چیزی هم نصیب دل ما کن..
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۴۹ هیئت جوانان علی اکبر (ع) اصفهان

بال زدیم و به آسمان نرسیدیم
تا به افق های بیکران نرسیدیم

در خم یک کوچه مانده ایم دوباره
مثل همیشه به کاروان نرسیدیم

شیعه‌ی خوبی نبوده ایم برایش
ما به حضور اماممان نرسیدیم

هر شب از این جاده رفته ایم ولی حیف
تا به سحرهای جمکران نرسیدیم

کوچه به کوچه شمیم سیب بیارید
یا خبری از سوی حبیب بیارید
یوسف رحیمی
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۰ مردبارانی

درودبر شما
وبلاگ زیبایی همراه با مطالب زیباتر دارید
ممنون
و خدا حافظ شما

مولای مهربان غزل های من سلام!
سمت زلال اشک من، آقای من سلام!
نامت بلند و اوج نگاهت همیشه سبز؛
آبی ترین بهانه دنیای من سلام!
قلبی شکسته دارم و شعری شکسته تر،
اما نشسته در تب غوغای من سلام!
ما بی حضور چشم تو این جا غریبه ایم …
دستی، سری تکان بده، مولای من؛ سلام!

اللهم عجل لولیک الفرج
عید میلادمولا برشما مبارک
ایمان
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ تربت خاکی شلمچه
(شهیدهمت)


امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) منتظر ظهور است ، او می خواهد که هرچه زودتر ظهور کند و ریشه ظلم و فساد را از این عالم براندازد و عدل و داد را به جای آن برقرار سازد.

(شهید چمران)

خدایا از تو می خواهم تا مرا در رکاب امام زمانت قرار دهی تا آنقدر با دشمنان قسم خورده دینت بجنگم تا به فیض شهادت برسم.

(شهید صیاد شیرازی)

سلام

همه این اعیاد شعبانیه و این حماسه ها برشما مبارک باد.انشالله همیشه شادی باشه .این مردم حقشونه ک همش شاد باشن.
۱۸ آذر ۹۲ ، ۱۵:۵۳ تربت خاکی شلمچه
اسیر مانده ایم در بهانه های پاپتی

و میله های آهنین و عشق های ساعتی

حوالی نگاهمان دوباره صف کشیده است

صدای تیک تاک غم , شماره های صنعتی

امان از اشتباه های نا تماممان , همان

تفاخر همیشگی به هیچ های قیمتی

میان قرن حادثه کجاست اتفاق عشق

نمانده در تسلط همان هبوط لعنتی ؟

کسی نیامد از تبار انتظارمان ببین

که مانده ایم سخت در هجوم بی لیاقتی

طلوع نزدیک است اگر بخواهیم

ظهور تو زیباتر از ظهور همه‌ی زیبایی‌هاست

چشم به راه زیباترین بهاریم

خدایا انتظار چقدر دیر می‌گذرد

با صد نگاه خسته، صدا می‌زنیم تو را

بیایید همه منتظر آمدنش شویم

سلام و خداقوت به خاطر شعر زیباتون
اگر مایل به تبادل لینک هستید خبرم کنید

با سلام
وبلاگ زیبایی دارید ، اگه تمایل به تبادل لینک داشتید خبرم کنید . ضمناً با مطلبی از امام زمان (عج) و یک شعر شیرازی به روزم
سلام
سپاس از مطلب زیباتون
زنده باشید و پاینده در این مسیر
التماس دعا یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.