ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی



سفره ای انداختند امشب بنام فاطمه

پخش شد در بین این سفره طعام فاطمه

باز هم صاحب عزا گرم خوش آمد گویی است

می رساند بر عزادارن سلام فاطمه

فاطمیون ؛ فاطمیه آمده بر تَن کنید

رختی از جنس بهشتیِ خیام فاطمه

سال نو امسال هم با فاطمیه توأم است

واجب است بر یک یک ما احترام فاطمه

بین فردوس برین هم سایه ی پیغمبر ست

مسندی ناگفتنی دارد غلام فاطمه

از گناهکارن اُمت دستگیری می کند

آری آری این چنین باشد مرام فاطمه

مدح زهرا کار ما نَه ... کار رَبُّ الفاطمه ست

بین ذهن ما نمی گُنجد مقام فاطمه

جز خدا و مصطفی و مرتضی دیگر کسی

هست آیا در دو عالم هم کلام فاطمه ؟

یک تنه مانند حیدر خیبری ایجاد کرد

رنگ و بوی مرتضی دارد قیام فاطمه

فاطمه با محسنش خرج ولایت شد فقط

حامی رهبر شدن بوده پیام فاطمه

فاطمه با پهلوی زخمی خود اثبات کرد

جانشین مصطفی باشد امام فاطمه

ذوالفقار مرتضی دارد دو دَم که یک دَمَش

روز وا نفسا بگیرد انتقام فاطمه

یک دَم دیگر برای قاتلین کربلاست

روز رجعت میشود دنیا به کام فاطمه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

گردش چرخ و فلک گِرد مدار فاطمه ست

زندگی تا مرگ ما در اختیار فاطمه ست

منصب حجت برای سیزده معصوم حق

افتخاری هست که در اعصار فاطمه ست

ظاهراً در کثرتند و باطناً در وحدت اند

من که می گویم نجف اصلا مزار فاطمه ست

در همان وادی که زهرا ذوالفقار حیدرست

مرتضی هم مطمئنن ذوالفقار فاطمه ست

از تمامی دلاورهای خود مستغنی ست

تا علی بن ابی طالب کنار فاطمه ست

آسمان هم مملو از سادات زهرایی بود

آخر این خورشید از ایل و تبار فاطمه ست

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@



جهت مشاهده دیگر اشعار

مناجات و شهادت حضرت زهرا(س) و ایام فاطمیه

به ادامه مطلب مراجعه نمایید





سفره ای انداختند امشب بنام فاطمه

پخش شد در بین این سفره طعام فاطمه

باز هم صاحب عزا گرم خوش آمد گویی است

می رساند بر عزادارن سلام فاطمه

فاطمیون ؛ فاطمیه آمده بر تَن کنید

رختی از جنس بهشتیِ خیام فاطمه

سال نو امسال هم با فاطمیه توأم است

واجب است بر یک یک ما احترام فاطمه

بین فردوس برین هم سایه ی پیغمبر ست

مسندی ناگفتنی دارد غلام فاطمه

از گناهکارن اُمت دستگیری می کند

آری آری این چنین باشد مرام فاطمه

مدح زهرا کار ما نَه ... کار رَبُّ الفاطمه ست

بین ذهن ما نمی گُنجد مقام فاطمه

جز خدا و مصطفی و مرتضی دیگر کسی

هست آیا در دو عالم هم کلام فاطمه ؟

یک تنه مانند حیدر خیبری ایجاد کرد

رنگ و بوی مرتضی دارد قیام فاطمه

فاطمه با محسنش خرج ولایت شد فقط

حامی رهبر شدن بوده پیام فاطمه

فاطمه با پهلوی زخمی خود اثبات کرد

جانشین مصطفی باشد امام فاطمه

ذوالفقار مرتضی دارد دو دَم که یک دَمَش

روز وا نفسا بگیرد انتقام فاطمه

یک دَم دیگر برای قاتلین کربلاست

روز رجعت میشود دنیا به کام فاطمه

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

آن خیره سر که نعره ز هر سو کِشید و رفت

از دست فاطمه سند او کِشید و رفت

در کوچه ای که جای طلوع و غروب نیست

خورشید را به کنده زانو کِشید و رفت

وقتی که دید سیلی او هم اثر نکرد

انگار که تازه نقشه ی بازو کِشید و رفت

انگار پشت در ثمر مصطفی نبود

درد لگد به سینه و بازو کِشیدو رفت

از دور و بین تماشای آن پلید

دیدند حُرم شعله به گیسو کِشید و رفت

افتاده بود مادرمان زیر دست و پا

گرگی رسید و پنجه به ابرو کِشید و رفت

می گفت زیر لب به علی روز بیعتت

او را به ریسمان هیاهو کِشید و رفت

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

فاطمه روزی که خلقت شد سراسر نور بود

نور قبل از خلقتش در ذات حق مستور بود

نوری از وجه خدا مستغرقند در ذات هو

کار او تصویر سبحان ، قبل هر دستور بود

او برای مادری کردن بر عالم زاده شد

یعنی از لطف ربوبی سوی ما مأمور بود

بانوی عصمت که یاری ولایت شأن اوست

نام او منصوره و در آسمان مشهور بود

تا که پای امتحان آمد زحکمت در نیاز

قبل خلقت امتحان داد و به هم مشکور بود

پاسخ زهرا به هر امر خدا لبیک شد

بس که بی چون چرا در طاعت مذکور بود

لیلة القدر علی بدر تمام مصطفی

آمد آن روزی که زیر دست و پا مشهود بود

ای خدا ... انسیة الحورا کجا و میخ در

حوریه رنجور بود و خصم او از نور بود

هیزم ، آتش ، لگد ، نعره ، صدای استخوان

ای عجب ابلیس دون آنجا بساطش جور بود

ثقل کبری بر زمین ، ثقل اکبر در طناب

این چنین منصوره کفر حضرت منصور بود

صبر گر صبر علی این صبر هم دستور بود

فاتح خیبر به قدر صبر خود مأمور بود

کوچه ای تنگ و ... دل سنگ و ... قتال نار و نور

گوشوار و ... سیلی و ... وضعیت ناجور بود

امتحان فاطمه تا زیر سُم اسب رفت

پیش چشم زینبش خون خدا منحور بود

سِرِّ مکنون خدا در کوفه و شام بلا

بر مَلا با معجر پاره ولی در نور بود

راه را گم می کند هر کس که دور از نور شد

این چنین قرآن ناطق تا کنون محجور بود

فتنه را مانند زهرا و علی باید شناخت

باید از هستی گذشتن آنچه را مقدور بود

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

دود بود و دود بود و دود بود

گل میان آتش نمرود بود

شعله می پیچید در گِرد بهار

خون دل می خورد تیغ ذوالفقار

یک طرف گلبرگ اما بی سپر

یک طرف دیوار بود و میخ در

قلب آهن را محبت داغ کرد

میخ از چشمان زینب شرم کرد

شعله تا از داغ غربت سرخ شد

میخ کم کم از خجالت آب شد

گفت با در رحم کن سویش مرو

غنچه دارد سوی پهلویش مرو

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

وای بر حالم اگر از تو جدا باشم من

همه ی عمر گرفتار بلا باشم من

شک ندارم همه ی خواسته ی تو اینست

لحظه ای ام که شده عبد خدا باشم من

تا زمانی که دلم خانه ی این و آنست

جا ندارم که پذیزای شما باشم من

چقدر غرق گنه بودم تو می دیدی

همه ی عمرم ، خجل از روی شما باشم من

کاش می شد به همراه تو یک فاطمیه

میهمان حرم کرب و بلا باشم من

کاش می شد ز دل و جان بکشم ناز تو را

یار تو همچو امام و شهدا باشم من

ای ... عزیز دل زهرا به کجا خیمه زدی

زائر خیمه ی شبزت به کجا باشم من

جان آن مادر غم دیده ی بی یار بیا

به گرفتار میان در و دیوار بیا

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

آتش بلند بود که این در شکسته شد

حرمت ز اهل بیت پیمبر شکسته شد

افتاد تا که سوخته در خادمه رسید

فهمید بار شیشه ی کوثر شکسته شد

از بس پیمبر جلوی چشم آن حسود

بوسه به دست و سینه زد آخر شکسته شد

این ماجراست مرد زمین خورده همسرش

این ماجراست شیر خدا سر شکسته شد

می گفت فضه یا که نمی گفت با علی

از پشت در چه فایده حیدر شکسته شد

آنجا طناب را به گلوی پدر که دید

قلب نحیف و نازک دختر شکسته شد

یک مرد از یهود تعجب نموده بود

بغض گلوی فاتح خیبر شکسته شد

زهرا پی علی و مغیره غلاف را

از بس که زد به بازوی مادر شکسته شد

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ 

گردش چرخ و فلک گِرد مدار فاطمه ست

زندگی تا مرگ ما در اختیار فاطمه ست
منصب حجت برای سیزده معصوم حق
افتخاری هست که در اعصار فاطمه ست
ظاهراً در کثرتند و باطناً در وحدت اند
من که می گویم نجف اصلا مزار فاطمه ست
در همان وادی که زهرا ذوالفقار حیدرست
مرتضی هم مطمئنن ذوالفقار فاطمه ست
از تمامی دلاورهای خود مستغنی ست
تا علی بن ابی طالب کنار فاطمه ست
آسمان هم مملو از سادات زهرایی بود
آخر این خورشید از ایل و تبار فاطمه ست


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

یک دل دیوانه را وقتی کبابش می کُنند

چشم اشک آلود را ظرف شرابش می کُنند
ما در این دنیا به این یا فاطمه گفتن خوشیم
با نگاه او گناهم را ثوابش می کُنند
دوستان دوستانش را هم آخر می خَرَد
هر که با زهراست او را انتخابش می کُنند
خوش به حال گریه کن هایی که بین روضه ها
مادر ارباب را مادر خطابش می کُنند
گرچه او دیروز روی خاک ها افتاده ست
بال جبرئیل را فردا رکابش می کُنند
خاک عالم بر سر اهل مدینه تا ابد
فاطمه در می زند اما جوابش می کُنند
هر چه مردم کینه از حیدر به دل اندوختند
بی هوا ... با فاطمه یکجا حسابش می کُنند
رفته ...  رفته ، ذره ... ذره ، قطره ... قطره ، آه ... آه
زخم های کهنه اش دارند آبش می کُنند


@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

  



عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۸)

۲۳ مهر ۹۶ ، ۱۲:۱۰ real psychic readings
حیرت آور! این وبلاگ دقیقا مثل یک پیرمرد من است!
این موضوع کاملا متفاوت است اما تقریبا همان طرح و طراحی را دارد. انتخاب رنگ عالی!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۴:۳۴ psychic phone reading
سلام، من اعتقاد دارم این یک وب سایت عالی است. من آن را می کشم
؛) من دوباره دوباره از آنجایی که من به عنوان یک ذخیره می شود
مورد علاقه آن پول و آزادی بهترین راه برای تغییر است، ممکن است شما غنی باشد و همچنان به راهنمایی افراد دیگر بروید.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۴:۵۳ cheap phone psychic readings
پست بسیار عالی من به سادگی بر وبلاگ شما تکان دادم و آرزو می کنم که بگویم واقعا لذت بردم
گشت و گذار در اطراف پست های وبلاگ شما. در هر صورت من مشترک خواهم شد
برای خوراک خود و من امیدوارم که شما یک بار دیگر به زودی بنویسید!
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۵:۰۴ real psychic readings
من واقعا از دارنده این وبسایت سپاسگزارم که این پاراگراف فوق العاده را در این سایت به اشتراک گذاشته است
این بار.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۵:۰۸ std testing near me
من واقعا از دارنده این وب سایت سپاسگزارم که این مقاله فوق العاده را در این زمان به اشتراک گذاشته است.
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۶:۴۱ cheap psychic readings
این سایت... چطور می توانم بگویم؟ مربوط!!
در نهایت چیزی پیدا کردم که به من کمک کرد. قدردانی آن
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۶:۴۴ std screening near me
پست بسیار خوب! ما به این محتوای عالی در سایت ما پیوند خواهیم داد.
نگه داشتن نوشتن بزرگ
۰۸ آبان ۹۶ ، ۰۷:۰۱ std clinics near me
من از آن لذت می برم که معمولا بچه ها هستند. این نوع
کار هوشمندانه و گزارشگری! بچه های آثار فوق العاده ای که من به شما اضافه کرده ام، نگه دارید
بچه ها به وبلاگ شخصی من

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.