ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی


بیان چند نکته رو ضروری میدونم که خدمتتون عرض میکنم

توجه داشته باشید در اجرای هر ردیف آوازی

باید یاد بگیریم همونطور که اوج میگیریم دوباره به ابتدای ردیف

که همون درآمد ردیف اطلاق میشه برگردیم

این عمل از این جهت مهمه که ما قصد خوندن مصیبت رو داریم

پس به درآمد ردیف برمیگردیم

تا جهت خوندن مصیبت در اون ردیف دچار مشکل نشیم

همچنین همونطور که خوندن شعر رو در هر ردیف یادمیگیریم

باید بتونیم مصیبت رو هم در اون ردیف بخونیم

ضمنا فرود در آخر هر ردیف باعث  تاثیرگذاری بیشتر در  اجرای مصیبت

خواهد شد  و با توجه به حال و هوای مجلس میتونید

در اوج ردیف مطلب نهایی روضه تون رو بیان کنید

ضمنا فایل های صوتی که در وبلاگ قرار میگیره صرفا جهت آشنایی

با ردیف ها میباشد و عزیزان باید با توجه به  الگوی ارائه شده

خودشون اشعار دیگر رو هم در این ردیف بخونند

 

جهت طرح سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات

و همچنین ارسال فایل های تمرینی خودتون جهت بررسی روند آموزش

به تلگرام حقیر به شماره

09163023853

مراجعه نمایید

انشالله در خدمت  سروران عزیز خواهم بود

عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۱)

۲۴ آذر ۹۶ ، ۱۳:۲۲ حامد رستمی
سلام دوست عزیز.عبادات و طاعاتت قبول درگاه حق.
من واس پیدا کردن مطلب زیاد سرچ کردم اما دیشب ک اومدم مطالب شما رو دیدم از نظر محتوا و جامعیت خیلی خوب بود .
واقعا ممنون از زحماتت
ان شا الله ک مستدام باشید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.