ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

آموزش و فعالیت های فرهنگی شخصی ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

ذاکر جوادالائمه محسن جعفری

به نام خدای علی و فاطمه

به قول شاعر که میگه:
ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست...

حقیر میون دریای خادمان حضرت اباعبدالله مثل قطره هم نیستم که به چشم بیام ولی دلم می خواد هر جور که می تونم ارادت خودم رو به عاشقان ارباب بی کفن و رهروان ولایت نشون بدم آرزو دارم حتی به اندازه یک سطر هم که شده مطلبی جهت استفاده ستایشگران امام حسین قرار بدم شاید بتونم از این راه کمی کسب ثواب کنم

آرزو دارم اینجا پاتوق حزب اللهی ها و عاشقان سیدعلی خامنه ای بشه

جهت سلامتی و فرج حضرت صاحب الزمان و طول عمر امام خامنه ای صلوات


طبقه بندی موضوعی
کلمات کلیدی


 

در سبک آموزشی که در این وبلاگ استفاده خواهد شد

حقیر بنا ندارم بطور دقیق اون گوشه و ردیف رو طبق اصول آوازی رایج

آموزش بدم و فقط میخوام  به قول معروف نَمی از

اون دستگاه یا گوشه یا ردیف بردارم

 

به اصطلاح در مایه ی اون دستگاه یا ردیف یا گوشه

میخوام بخونم نه دقیق خود اون ردیف رو اجرا کنم

 

پس شنونده وقتی میشنوه  تشخیص میده ما مثلا داریم ماهور میخونیم

ولی اینکه  ردیف رو عینا با تحریرها و فراز و فرود هاش

در ماهور اصلی  اجرا کنیم نه اینچنین نیست

 و ما  فقط گَردی از ماهور اصلی رو داریم

 

با توجه به     بررسی غالب اجراهای مداحان معروف کشور

به این مهم پی میبریم

که این شیوه در آموزش ردیف های آوازی در مداحی

بیشتر مورد استفاده اساتید مداحی در کشور

قرار میگیره و انشالله ما رو به سر منزل مقصود خواهد رسوند

 

جهت طرح سوالات ، انتقادات ، پیشنهادات

و همچنین ارسال فایل های تمرینی خودتون جهت بررسی روند آموزش

به تلگرام حقیر به شماره

09163023853

مراجعه نمایید

انشالله در خدمت  سروران عزیز خواهم بود

عاشق جوادالائمه عاشق ولایت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.